22 października 2013

FOTO MIX PART II

Hej :) Dziś wrzucam mix zdjęć z ostatnich dni. Enjoy! 

Avonowska produkcja czyli nowe perfumy:
Christian Lacroix ROUGE


Jeśli chodzi o Christiana to taka moja przelotna miłość z czasów studenckich. Niby nie moje klimaty, a zapach mnie ujął, oblepił i długo nie pozwalał o sobie zapomnieć. Hmm...Zapach zdecydowany, mocny i cholernie trwały. Taka moja odskocznia od pudrowych zapaszków.


Pur Blanca
Nie zliczę ile opakowań już zużyłam. Zdecydowanie mój ulubiony Avonowski twór.

Świeczka zapachowa. Mężowy zakup ale pachnie słabo...

Moja kolekcja lakierów. Przy lakieromaniaczkach wypadam bladooo :P 

Maskara Clinique wymieniona za tusz Wibo we wrześniu w Douglasie.

I na koniec chciałabym Wam pokazać ... naklejki :D Naklejki są 3D. Mam słabość do takich pierdółek. Chcę udekorować kącik mojego dziecka i stwierdziłam, że te naklejki nadadzą się wyśmienicie. Widziałam podobne w Leroy Merlin za około 30zł i wstrzymałam się, by teraz dorwać je gdzie indziej za ponad 6 razy taniej :D Postaram się Wam pokazać przeróbkę ściany w pokoju dziecięcym z ich udziałem ale muszę jeszcze wymyślić pomysł jak zakryć naklejone na ścianę lustro...



Czy ktoś ma jakieś pomysły dotyczące udekorowania takiego skrawka miejsca dla malucha?

Pozdrawiam.

Anlavena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo :) SPAMowi mówię stanowcze NIE. Komentujących także staram się odwiedzać :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...