20 października 2013


"Diamonds are a girl's best friend "

Diamentami bym mojej kolekcji biżuterii nie nazwała ale nie wyobrażam sobie doskonałej stylizacji bez tego typu dodatków. Zawsze kiedy jestem w jakichś centrach handlowych i trafiam na takie sklepy jak Bijou Brigitte, diva, I am oraz wszelkie "stoiska" dodatków w sieciówkach nie mogę się napatrzeć... Chłonę wzrokiem błyszczące cuda i przecieram oczy gdy patrzę na przytwierdzone do nich ceny ( niestety często są absurdalne). Dobra ale nie w tą stronę miał się potoczyć ten post. Przy okazji porządków w moim kuferku pomyślałam, że popstrykam fotki i wrzucę wam je tutaj :D





Niebieska część mojej kolekcji, m.in. korale góralskie, z masy perłowej.



Mój ulubiony wisiorek. Dostałam kiedyś w prezencie i darzę wielkim uczuciem :] Ktoś gdzieś widział podobne???

Środkowy naszyjnik nazywam Okiem Saurona, tak mi się jakoś skojarzył ;P

Coś ostatnio mniej noszę kolczyki...

Różowe klimaty :D i moje bezbarwne Serce Oceanu.


Bransoletki bambusowe, perełkowe, koralikowe, etc. 


Podarowane przez siostrę.  

Perełki i korale :D
Pozdrawiam.

Anlavena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo :) SPAMowi mówię stanowcze NIE. Komentujących także staram się odwiedzać :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...