29 czerwca 2014

Prezent od Yves Rocher

Hej!


Dziś chciałam się Wam pochwalić prezentami z Yves Rocher :)

Wybrałam się do ich stacjonarnego sklepu po żel pod prysznic jako, że mój mi się już kończy. Z tej firmy miałam już krem do rąk (rewelacja!) i wodę perfumowaną. Zrobiłam mały przegląd kosmetyczny online i wyruszyłam dziś po żel o zapachu orzechów makadamia :)



Przy zakupie żelu zostałam zapytana czy chcę założyć kartę Yves Rocher oraz kuszona prezentami zachęcającymi do zrobienia tego.
Jako, iż słaba ze mnie istota (:P) to się skusiłam. Kolejny plastik w portfelu, chyba potrzebny mi będzie nowy portfel. Tak czy siak, zobaczcie co dostałam zupełnie za darmo.

Tusz do rzęs:
Do wyboru trzy kolory: niebieski, brąz i czerń. Moim został odcień niebieski, jako iż ostatnio nosiłam się z zakupem tuszu w takim kolorze.



Torba na zakupy:
Ekologiczna. Torebek nigdy  za wiele.



Próbki i ulotki:
Próbki cztery: żel-krem, podkład, perfuma i krem do twarzy.



Kupony i zniżki:
Książeczka z bonami na zakupy w sklepie, dotycząca poszczególnych produktów. Ważna do końca sierpnia.



Założenie karty gwarantuje Wam także jakieś prezenty na urodziny. O tym przekonam się za rok :)




Mnie się bardzo cały prezentowy zestaw spodobał (prezenty rozdają do 30 czerwca 2014 - tak mnie poinformowała sprzedawczyni). Gdyby nie niektóre zaporowe ceny to pewnie robiłabym tam zakupy częściej.

Jestem ciekawa jakie Wy macie opinie o kosmetykach tej marki. Lubicie kosmetyki Yves Rocher ?


p.s. Recenzja tuszu pewnie pojawi się niebawem :P

Miłej niedzieli,
Anlavena



6 komentarzy:

  1. Też dostałam takie prezenty od Yves Rocher. :) MIłego używania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od jakiegos czasu się wybieram do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja odkąd założyłam tę kartkę, to dostaję od nich co chwilę dostaję kuszące bonusy i rabaty :D oj ciężko oszczędzać, ciężko ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że udało Ci się zgarnąć tusz :D YR ma dobre kosmetyki, ale drogie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :) SPAMowi mówię stanowcze NIE. Komentujących także staram się odwiedzać :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...