14 września 2013


Dziś serwujemy maskę z olejami i cytryną

Dziś trochę o mojej pielęgnacji włosów. 







Do mycia włosów używam różnych szamponów, jedne mają bardziej imponujące składy, inne mniej. Zazwyczaj mam kilka szamponów jednocześnie, po które sięgam na zmianę. Co do odżywek, to nie trafiłam na jakieś szczególnie powalające. Kilka mi się podobało, są to m.in. Garnier'owska Ultra Doux Awokado i masło karite, Marion Natura Silk Jedwabna Kuracja Odżywka z Jedwabiem, witaminami i proteinami ryżowymi , Pantene. O wiele bardziej wolę stosować maski.
 W skład mojej maski wchodzą:



  • maska kupna ( obecnie jest to L'Biotica Biovax z keratyną i jedwabiem)
  • olej kokosowy ( mój już na wykończeniu ;P)
  • olej rycynowy
  • sok z cytryny



Papka prezentuje się tak :



Nakładam gotową papkę na min. 2 godziny pod czepek i ręcznik, następnie zmywam szamponem.

Po wyschnięciu naturalnym/ wysuszeniu włosy są miękkie w dotyku, dobrze się rozczesują, są wygładzone i "posłuszne" :) Maskę nakładam co drugie mycie włosów (myję co drugi dzień).

Wcześniej moje włosy żyły własnym życiem, a teraz kiedy stosuję m.in. takie maski i zmieniłam trochę ich pielęgnację odwdzięczają się blaskiem, zdyscyplinowaniem i miękkością. Mniej wypadają i szybciej rosną. A to ostatnie bardzo mnie cieszy, gdyż obecnie jestem na etapie ich zapuszczania :) 

Pozdrawiam.
Anlavena











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo :) SPAMowi mówię stanowcze NIE. Komentujących także staram się odwiedzać :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...