08 października 2013


Nowości kosmetyczne

Ostatnio nabyłam parę nowości. Nie ma tego dużo ale są to kosmetyki, których wcześniej nie miałam.


OD LEWEJ:


1. Żel antybakteryjny do rąk z aloesem, Świt Pharma.

 

 Żel ładnie pachnie aloesem. Używam od jakiegoś czasu i jak dla mnie jest wydajny. Nie staram się używać go jakoś mega regularnie bo potrafi przesuszać dłonie, z których nawilżeniem i tak mam już nie mały problem...




 
 

   2. Płyn do higieny intymnej Ziaja Intima z wyciągiem z macierzanki

Płyn jest genialny, jeszcze lepszy niż ten, którego poprzednio używałam. Zapach jak zwykle w przypadku Ziaji przyjemny. Ogromna butla, starczy mi na bardzo długo. Jedynym minusem jest opakowanie, i o ile płyn z kwasem mlekowym znajdował się w opakowaniu z pompką, tak ten niestety już nie. Na szczęście puste opakowanie w domu się znalazło i ten o to płyn mieszka już w butli z pompką.

 


 

 

3. Żel pod prysznic Mariella Rossi Safari Shower

Co do żelu mam mieszane uczucia. Skusił mnie zapach, taki lekko męski, a la korzenny ? Jednak żel niezbyt się pieni i wydaje mi się, że zbyt szybko się zużywa. Poza tym jest ok. Nadal go "wykańczam".



 

4. Żel-peeling do mycia twarzy bebeauty.

Zakupiłam bo skończyłam żel do twarzy a Avy. Naczytałam się o żelach z Biedrony pozytywnych opinii i chciałam wypróbować jednego z trzech wariantów ichniejszych żeli. Trochę się obawiałam bo płyn micelarny bebeauty na początku strasznie podrażniał mi oczy ale po jakimś czasie nawiązaliśmy jednak dobrą znajomość no i o to ten zakup. Żel ma bardzo ładny zapach, drobinki peelingujące ale użyłam go zaledwie dwa razy więc za szybko by wydać jakąś konkretną opinię.

 



Pozdrawiam wszystkich, a zwłaszcza tych, którzy tak jak ja uczęszczają na kursy doszkalające :D

Anlavena

2 komentarze:

  1. Tez miałam ten peeling z biedry i był fajny :))
    Zapraszam na mój pierwszy filmik do siebie z moim udziałem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :) SPAMowi mówię stanowcze NIE. Komentujących także staram się odwiedzać :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...