07 marca 2014

O SUPPORCIE LEPSZYM OD GWIAZDY GŁÓWNEJ

Hej! 

http://www.w8themes.com/music-wallpapers/


Kiedyś często jeździłam na koncerty, bas na koncercie to moje uzależnienie :P Zazwyczaj na koncerty wybierałam się z grupką znajomych na zespoły, których słuchałam. Ale! RAZ w życiu zdarzylo mi sie pójść na koncert, gdzie to właśnie nieznany mi wcześniej support powalił mnie na kolana, a gwiazdę główną zostawił daaaleko w tyle :D

Moje rodzeństwo studiujące w Krakowie wybierało sie na koncert Within Temptation, a że w zanadrzu znalazł sie dodatkowy bilet postanowilam, że tez pójdę, choć ten zespół jakoś mnie nie pociagał. I tu muszę Wam powiedzieć, że pierwszy raz w życiu support sprawił, że szczęka mi opadla. Ba! Moim zdaniem pobił gwiazdę główną! Głos Rubena, mocne dźwięki gitar, to jest to, co na mnie dziala :D Tego klimatu, wirujących dźwięków i głosu nie sposób zapomnieć. 
Czekam, aż Triggerfinger zjawi się znów w Polsce ^^




Triggerfinger_04_Andreas_Terlaak_160441
http://www.nrc.nl/lowlands/2012/09/13/triggerfinger-heeft-dus-ook-een-zachte-kant/


...................................................................................................................
Polecam posłuchać:

Triggerfinger I'm Coming for You
Triggerfinger+ Selah Sue przeróbka Mercy
Triggerfinger w hicie...Rihanny, tak tak. Ruben w Only girl in the world ;)
...........................................................................................................................



O sobie mogę powiedzieć tyle, że mój gust muzyczny to to, co mi sie spodoba. Nie tkwię w jednym gatunku muzycznym i nie zamykam się na inne. Chyba nie mam też takich ulubieńców, u których podobałaby mi się cała twórczość. W latach młodzieńczych, czytaj w podstawówce, królowały u mnie poddane księżnej Elżbiety. Spice Girls słuchałam, zbierałam karteczki z ich wizerunkiem (ktoś to jeszcze pamięta ^^) i plakaty z Bravo ;) Potem pojawila sie ona, księżniczka popu :D Kto mógł nie uwielbiać Britney Spears?? Po gimnazjum poszłam do liceum i po rozum do głowy. Zaczęłam słuchać innej muzyki. Poznałam ukochanego Jonathana ze swoja świtą , Comę, Rammstaina, Staind'a, Nirvanę, Metallicę, i wiele wiele innych. Te upodobania muzyczne pozostały mi do dziś. Do grona ulubionych dodałabym dziś jeszcze Michaela Jacksona, Presleya, Triggerfinger, Sui Generis Umbra, Lanę del Rey (:)), Depeche Mode...


Jestem strasznie ciekawa czego słuchacie Wy? Bardzo lubię odkrywać nowe zespoły czy pojedyncze piosenki więc chętnie poczytam o Waszych gustach muzycznych ;) 


Anlavena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo :) SPAMowi mówię stanowcze NIE. Komentujących także staram się odwiedzać :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...