22 września 2013

MIX part 1


Dziś wklejam mix zdjęć :D




1. Misja "NAKARM ŁABĘDZIE". Było baaardzo na minusie. Zima, chyba dwa lata wstecz.

2. Figurka państwa Żab. Wiecie, taka do postawienia przed domem, drzwiami wejściowymi. Tak mi się spodobały te żaby, że cichaczem pstryknęłam im fotkę :D 

3. Kwiaty kwiaty ( w tym moje ukochane frezje:] ) . Prezent. 5 rocznica.

4. Tort dla mojej mamy na 42 urodziny.

5. Bazgroły me. Jedna z tysiąca takich babek - malowałam kiedyś namiętnie modę :D

6. Zabójcze Kule. Wchodzi się do środka i biega dosłownie jak chomik. Ciekawe doświadczenie, ja się nie skusiłam :P

7. Moja kolekcja nici. Maszynę do szycia mam. Nici mam. Czyli kompletowanie zestawu :P


Miłej niedzieli.

Anlavena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo :) SPAMowi mówię stanowcze NIE. Komentujących także staram się odwiedzać :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...